In the Democratic and Popular Republic of Bubunne, women have the power, they rule and fight wars, while men wear headscarves and look after the home. Among them, Jacky a twenty-year-old male, has the same impossible fantasy as all the rest of the single men in his country: to marry the Colonel, the dictator's daughter, and have lots of baby girls with her. But when the General at last decides to organize a great ball to find a husband for her daughter, things get worse for Jacky: mistreated by his family-in-law, he watches his dream slowly slip out of reach.