Félicie is a young Breton orphan with only one passion: dance. With her best friend Victor, who would like to become a great inventor, she puts together a nutty plan in order to escape from the orphanage and to head for Paris, the City of Lights with its Eiffel Tower now under construction. Félicie must fight like she's never fought before to overcome and to learn from her mistakes in order to fulfill her most crazy dream: to become the prima ballerina at the Paris Opera...