...Joris enjoys a peaceful life, alongside Kerubim Crépin, his adoptive papycha. But everything changes for the worse when Joris, defying his papycha, seeks out his idol Khan Karkass, a Gobbowl superstar.
Meanwhile, Julith, the witch, returns seeking revenge and with a goal: to wipe Bonta off the map.