At the end of summer, an old lady watches as the last train of the season leaves the small seaside station of Biligen without her. The town is deserted. The weather rapidly deteriorates and the arrival of high tides cuts electricity and all means of communication. Fragile and neat, not half as tough as Robinson, Louise may not survive winter.