Ambre, Camille, Charles, Imad, and Tugdual are between six and nine years old. They live for the moment.
With humor and all the optimistic energy of childhood, they take us by the hand, leading us into their world, sharing with us their games, joys, laughter, dreams, and illness. A film with a child's eye view, simply about life.