There is a continent where maps are not drawn, but sung. Each is the singer of a pathway, the guardian of a possible trajectory. Lost between highways, shopping malls, construction sites, buildings and fallow lands in the northeast suburb of Paris, we proposed to the people we met there to invent this continent with us. We followed them on the tracks through cities which seemed to us endless. We listened to their words.