Can we write our autobiography with the words of others? To tell about childhood through the words of the social workers? To follow the growth of a body on receipts recordedunder the category clothing? Noëlle Pujol, separated at birth from his parents, beds on and off, a selection of lettersfrom the file of the DDASS which carries his "nop". About the rigidity of the administrative language, we are shown beautiful static shots shot in the Ariège, where she grew up.