Somewhere, in the middle of an interlacing of borders, a refugee camp. Taken from a geography more absurd from day to day, men, women and children fight for their freedom of movement, persist in wanting simply to live their life. With courage, with guile, with love also. We shall not see the faces. We shall not see the places which they speak to us about. We shall nevertheless be projected closely to their intimate experience of the world, by following feature by feature the maps which they draw to represent their adventurous roads through the complex spaces which surround them.