Mikhaïl Gorbatchev's puppet soliloquizes in the darkness of a changing room of airport in the grip of a catastrophic threat which bursts out outside. Incapable to react, alone and powerless, it assists in imperceptible bankruptcy of its environment with it's puppeteers for only support.