In the road succeeds the track. In the path, the kingdom of shadows: plunged into the savage. The way which leads to the river is in the invisible.
Inspried directly from visions during initiations and shaman rites of passage, The Soul of the forest invites us to live in subjective vision a sensory experience, a metamorphosis, the passage on the other side of the border of the invisible.