The Institute Les Sources welcomes teenagers between thirteen and twenty-one years old. Fanny, Maxime, Jennifer, Samuel, Diego, Cindy are mentally handicapped persons. The friendship, love, sexuality, music, the conflict with their parents, the relationship with authority, projections into the future arise for them as for any teenager, with the responsibility of the handicap. For them, the reality is normal. As normal as that of the adults who supervise them and try to help them to imagine themselves out of thehandicap which does not define them. How to escape this and to invent a life?