Icebreakers follows the journey of a big vessel crossing the ice-cold Baltic Sea. It is the portrait of a place and of the machinery which it contains. Passengers in transit dreaming about desire and the cabaret artists wish to dream. Between attraction and aversion, the ferry is at the same time amusement park and cinema studio.