Four renowned choreographers, LEO LERUS, MYRIAM SOULANGES (contemporary dance), NELSON ROGIER (modern jazz) and LENA BLOU (contemporary ethnic dance), tell the story linking them to the streets and natural places of Guadeloupe, through ten dance performances in ten iconic locations. Ten dancers highlight the island's beautiful landscapes, architecture and social history.