If light could speak, what would it tell us? From the Big Bang to the emergence of life, this poetic and scientific series uses never-before-seen images by artist Roman Hill to explore the forms and movements of the entities in our universe, from the Dark Ages to planet Earth. Conceived by screenwriter Thomas Cadène, astrophysicist David Elbaz, and journalist Corentin Duval, this eight-episode series explores the origins of the universe.