Ever since he developed a true passion for mountains when he was young, Guillaume has one dream: crossing the Alps with a paraglider, from Slovenia to Nice, France. Now 25, he decides to take the challenge, climbing major summits along the way, and only with friends supporting him can he succeed. Together, they fly above glaciers, hike on dizzying ridges above the Matterhorn and rock climb major routes in the Dolomites. Guillaume takes us on a paragliding, mountaineering and climbing journey where each of these activities demand high focus and dexterity. A story where friendships seal forever, and where solitude and doubt go hand in hand with sharing unique moments of happiness.