After graduating from high school, my brother Junior decided to interrupt his studies, so I decided to film his everyday life with his friends. They're all black and often talk about their future, wondering if they'll follow the same trajectory as our immigrant working-class parents. They ask themselves how do they fit in a society in which they often feel unwelcomed.