What lurks beneath this mix of transferred videotapes from family home movies and body horror films from my childhood that now clutter my computer desktop? Part medical treatise, part self-anamnesis, and a mashup tinged with nostalgia, this video essay reclaims the images emanating from my computer screen for the gaze of a diabetic.