‘Museum’ takes place over a single day. A group of young students go on a school trip with their teacher to the Centre Pompidou. For some of them, it is their first visit to a museum, while for others it is their first trip to Paris. What does an abstract painting by Mark Rothko mean when you have never experienced anything like it before? And does a urinal really become a work of art just by being exhibited? Seriously?