Russian journalist Zhanna Agalakova is proud of her country and her culture. She wants to pass on this pride to her daughter Alice, who is half Italian and attends a French international school. However, Zhanna’s multicultural daughter finds it difficult to understand the beauty of Putin’s Russia, and she blames her mother for spreading propaganda for the state and promoting Putin’s agenda. What role does Zhanna herself play in her country’s political development as a foreign correspondent and journalist?