Yael Naim: a New Soul is an intimate documentary that traces the extraordinary path of Yael Naim - from her early days in Israel to becoming an international music sensation. Blending exclusive personal home videos, her photos, animation and paintings and told by herself, the film offers a revealing look at the moments that shaped her artistry and identity.