At Milan’s Niguarda public hospital, the unconventional Dr. Bini leads a bold mission overseeing aspiring parents undergoing in vitro fertilization and the journeys of individuals reconciling their bodies with their gender identities. He navigates the constraints set by a conservative government and an aggressive market eager to commodify bodies.