If there's one word everyone uses to describe Quincy Jones, it's genius. He's the genius behind Michael Jackson's biggest hits, the genius with whom so many famous artists such as Ray Charles, Stevie Wonder, Jane Fonda and Steven Spielberg were eager to collaborate. And the genius who continues to inspire today's greatest talents... But what is he really the genius of? Even before his death in November 2023, Quincy Jones had become a true legend. Thanks to unique and exclusive archives, Quincy Jones: Music Man tells the incredible story of a slave's grandson who shaped the music industry for more than half a century, a man of all records, and a pioneer who embodied, more than any other, the mutations of contemporary society.