Police Captain Emma Thélier is on vacation in Charente-Maritime at her mother’s house when, while out jogging, she stumbles upon a murdered man. Emma, who knows the region well, is put in charge of the investigation alongside Gendarmerie Captain Adrien Klévec, with whom she spent the previous night. It was a one-night stand for the two officers, both equally embarrassed to find themselves working as a team. They decide to act as if nothing had happened between them and begin the investigation to discover who shot the man with a silver bullet. Emma prefers fieldwork and action, while Adrien favors the analytical study of case files and profiles… they’re polar opposites, and yet they can’t hide their mutual attraction. New murders are committed… how far will the investigation take them?