Elsa and Laurent Lacaze seem like the perfect couple: deeply in love and married for twenty years, they are the devoted parents of Lucie, a bubbly teenager. Yet one morning, Elsa doesn’t return from her usual jog and disappears without a trace. Laurent’s world—and his daughter’s—is initially filled with anxiety… Then it finally comes crashing down when the police tell them that Elsa is not who she claims to be. Laurent must face the truth: the woman he loves is a mystery. A mystery whose past is resurfacing today.