30-something Clarisse, a pugnacious and reckless policewoman, is called to investigate the death of Maud Duberry. Maud fell from the top of a cliff under the eyes of her husband, Jean Duberry, in his fifties, who could do nothing. The case is quickly classified as an accident. But a week later, a mysterious witness claims to have seen Jean pushing his wife.
Against the advice of her hierarchy, Clarisse leads the investigation. She is ready to do anything to uncover the secrets of Jean Duberry, a man with a poisonous charm, and shed light on this strange affair. Is John really innocent?