A school trip turns into a nightmare. Emma, a six-year-old child, has disappeared. When she reappears, her teacher, Jade, is missing. When asked: where is Jade? Emma replies: I don't know. When you're six, you're innocent in every sense of the word. But isn't it said that the face of an angel can hide the heart of a demon?