Paris in the 1920s. Marguerite Dumont is a wealthy woman with a passion for music and the opera. For years, she has performed regularly for a circle of guests.
But Marguerite sings tragically out of tune and no one has ever told her. Her husband and her close friends have always encouraged her in her illusions.