In the heart of the projects where they live, Lola and Moha stagger home from a party. On their way, they come across a car with its lights on, as if someone had forgotten to close a door. The opportunity seems too good to pass up, and Lola convinces her boyfriend to go for it. Moha finds the keys in the glove compartment. From that moment on, their ambitions are unleashed. How far will they go with this borrowed car full of gas? Why not trade their suburb for the sea?