Lieutenant Téva Royer operates on instinct and empathy. This is in stark contrast to his first partner, Captain Ana Kerjouan, who is calm and procedural, and his second partner, Commander Oriane Girard. Even though these investigative duos are polar opposites, they will have to find a way to work together to solve criminal cases.