The sun rises over a mountain landscape. Its rays illuminate the immense pine forest covering the steep mountains of the valley. Lisa finishes tying the laces of her running shoes. She is about to go for a run in the woods, a long and exhausting run lasting several hours that will push her to her limits.
But that morning, as she catches her breath, Lisa notices the silhouette of a little boy sitting on a promontory facing the magnificent landscape of the valley. He must be about eight years old. He has pulled down the hood of his red parka and remains motionless, his hands in his pockets, his body frozen by the cold. What is a child doing here at this early hour, so far from the city? Lisa approaches and, receiving no response to her calls, places a hand on his shoulder. The small body bends and rolls onto its side.