André Savignac, mayor of Saint-Guilhem-le-Désert, is found hanged on the Devil's Bridge. In what appears to be a crime disguised as suicide, Marina Fazergues, commander of the Montpellier SRPJ, returns to her native village to investigate. Amidst the olive groves and narrow streets of the medieval town, she attempts to unravel the buried secrets, but also has to confront her family.