Justine Rameau, an investigating judge, and Vanessa Tancelin, commander of the Strasbourg Regional Judicial Police, don’t know each other. Their methods, personalities, and goals couldn’t be more different. Yet they’ll have to work and live together… When their father dies, they discover they’re half-sisters and roommates. Their clash will play out through investigations at the heart of current events.