Summer 1936, Nice. The bourgeoisie, accustomed to the Côte d'Azur and its refined privileges, are shocked to see new holidaymakers arriving to enjoy their first paid holidays.
In this effervescence, where two worlds rub shoulders without seeking to understand each other, four women from different backgrounds find themselves involved in a murder in the very chic Riviera Hotel. A crime that will turn their family, love and professional lives upside down...