Félix de Ponte is the mayor of Chateauneuf-sur-Valone, until the day a newspaper article shatters his life. His scheming, his mistress – everything is revealed. His wife Rose is devastated. Betrayed and humiliated, she decides to fight back. Her soon-to-be ex-husband is about to be re-elected, so she decides to run against him, vowing to take away his precious town hall. Felix finds himself leading a fierce campaign against his own ex-wife-to-be, where almost anything goes. But Felix, overcome by his feelings for Rose, comes to understand that ‘it's when you've lost something that you realise what you had’. The question remains: will Felix be willing to sacrifice his position as mayor for a chance to win back Rose's heart?