Adrien has only one thing on his mind : Lure the woman he desires to a place she does not know, with people she has never met, only because he dreamed about her in exactly about her in exaactly the same circumstances. And, on top of that, expect this scheme to seduce her. This romantic rendez-vous seems more like a trap ! Who cares, all that really matters is that she comes !...