One day, a virtuoso violinist picks up his instrument to go and play Bach, there, under ground, in the very depths of the metro. Five days a week, eight hours a day, to the sound of rushing feet and the rumble of trains, Armand plays everything that his memory keeps on murmuring to him. His aim is to challenge indifference, loneliness and silence rather than overshadow the aggressiveness of reality with a moment of pure music. On the verge of the abyss, in an abandoned station where life's outsiders have found refuge, he shares the love of his life with us in a dazzling performance of Johann-Sebastian Bach's Chaconne.