A lawyer couple handle divorce cases in the 21st century: pleasantly and on friendly terms, with shared parental rights and reconstituted families, far removed from the dreadful domestic fights of the preceding generation. But the day the couple's own relationship falls to pieces, both must pass from theory to practice: gone are the fine words, it is now open warfare.