On 26 June 2003, Michel Fourniret was arrested for attempted abduction of a minor. At worst, he faced only a few months in prison. However, the police were convinced that they were dealing with a serial killer. But they had no evidence... Fourniret confessed nothing and did not crack. One person, however, must have known something: his wife, Monique Olivier. What does she know? Is she a witness? An accomplice? But above all, how can they get her to talk?
The countdown begins and a psychological battle ensues to bring down one of the most famous and enigmatic serial killers in history.