Apart from Amine and Kimmy, the young couple next door whom she sees regularly, visitors are rare in Constance Brunel's antique shop. Loneliness is also a feature of her life.
One night, Amine, in a panic, seeks help at her house: Kimmy has fallen badly and killed herself.
Thinking that the police won't believe this version of events because of his criminal record, Amine borrows Constance's car to take the body away and make it disappear.