Elsa Letellier, a member of Lyon’s Scientific Police, has chosen her career as a tribute to her father, Josselin, who was mysteriously murdered 30 years ago. As the statute of limitations runs out on the case, Elsa finds herself transported back to 1994, a few months before her father’s murder. She takes advantage of this “trip” to get closer to him and become his partner in preventing his death, without ever revealing her true identity. Except that everything is against them!