Joe, Gringo, and Maxi are three childhood friends embarked in the same bad adventure: they no jobs. While they discuss their future on the bench of their district, an idea springs up. Create a very particular association: for the problems of young unemployed people who will count up to five thousand members! Strong with their associative responsibilities, they set out to conquer the world of companies to obtain their Graal: a job.