Nicole, 55, and her mother Alberte, 87, live together in a villa on the shores of Lake Geneva. Through their habits, they become trapped in codependency: Nicole seems incapable of autonomy, while Alberte is terrified at the idea of being alone. But as she grows closer to Lauren, her filmmaker niece, Nicole begins to explore the possibility of emancipation. A family film that adopts gentleness as its driving force.