At the school on Rue de Belleville in Paris, Marion’s class of 10 and 11 year-olds brings together children from all over the world. While tensions mount outside and the public school seems to waver, the students learn to live together and understand one another through sharing their family recipes. A heartfelt lesson in humanity and generosity, viewed through a child’s eyes.