When a vast solar park is built in the desert, gradually transforming the landscape, a nomadic Berber tribe is forced to abandon its centuries-old way of life. Jérôme le Maire depicts the hidden costs of progress, revealing the resilience and adaptability of a community forced to reinvent itself in the shadow of the renewable energy revolution.