Multiple sclerosis has paralyzed her mother. Her father is exhausted by her side. Guillaume is going through this family ordeal: for more than 40 years, illness has become a member of the family. 'À l'amour' explores what resists when everything collapses: a look, a hand, the obstinacy to love until the end, despite the pain.