Paris, the City of Lights. Its famous monuments and avenues: this is not what the film deals with. Offering an oblique portrait of the capital, The Most Beautiful Skyscrapers in Paris focuses on cataloging its high-rise towers. Through a stroll filled with encounters, Hélène, our heroine, goes from surprise to wonder.