On the roads of Saintonge, at the entrance of the villages or along the ring roads, strange constructions have been laid in front of places where we pass without stopping : roundabouts organized with an obsession with local culture. This film is an opportunity to turn around these postcards landscape where oysters, parasols and prehistoric women live together.