Alone, on board my truck, I travel through France to meet strangers. From the mountains to the countryside, passing by the seaside, I record, photograph, and paint on Plexiglas strangers met at random.
A gallery of portraits from which the ghosts of existence resurface. A library of memories, faces, and I love you, three little words.