Gigi is a rural traffic officer where nothing ever happens. One day however, a young girl throws herself under a train. This is not the first time. Facing this unexplainable suicide wave, Gigi starts investigating a strange world, between reality and fantasy, in which a garden is a jungle and where an ever-smiling policeman keeps his heart open to love.