In a suburban middle school, an eighth-grade pupils class studies the Barber of Seville work. Between childhood and teenage years, these teenagers comprehend the theme of love in their own way. The camera explores the sensibility of these hearts bringing their own perceptions to light around the strong and mysterious feeling of love.